marți, 20 ianuarie 2015

"Jackfitness"

"A aparut un nou prag acum din clasa : PRAGURI PSIHOLOGICE! Zone letale si extreme de nedorite, dar poate necesare cateodata! Acestea au doua directii si doar doua: te ajuta sa mergi inainte cu si mai multa indarjire sau te trag inapoi. Eu am ales-o mereu pe prima, lucru pe care vi-l recomand si voua!

Ziua de prag psihologic( exceptand cazurile cand sunt mai multe) decurge destul de gri cu nuante clare spre negru. Iti vine sa mananci toata ziua(dar nu o faci) , iti repeti incontinuu ca nu merita nimic din ceea ce faci, realizezi la fiecare imagine sau zvon ca ai o singura viata si n-are rost sa ti-o traiesti asa chinuit si cu multe privatiuni, ti se pare ca nu te sustine nimeni si-n afara ca lupti cu sinele tau mai
lupti si cu ei, toti sunt impotriva ta si nu inteleg o iota din ceea ce-ti doresti a face,  esti mult mai nervos si irascibil ca de obicei.. neputand sa te stapanesti, cauti mereu scuze la ceilalti pentru comportamentul tau un pic aberrant si..mai putem continua!



Nu ai voie sa trisezi, nu ai voie sa clachezi, nu ai voie sa cedezi! Pur si simplu nu ai voie!

luni, 19 ianuarie 2015

Apa si lamaia..

Ieri mi-am cumparat in jur de 10 lamai.Azi sunt cu paharul de apa plata in fata si cu "lamaia" in el.

Un pahar de apa cu lamaie inainte cu 15 -30 minute de micul dejun face minuni.

Acesta iti detoxifiaza pielea si corpul , stimuleaza digestia,iti intareste imunitatea si te ajuta sa slabesti.

                         Atentie ! 


                 Temperatura apei

    Apa , ar fi de preferat sa fie calda sau chiar usor fierbinte.
    Apa rece poate fi un soc pentru organism.

duminică, 25 mai 2014

1,2,3 - Leapsa 'sportiva'?!

1. Faceti miscare in fiecare zi?

Cam da, din start :
gimnastica de dimineata  + 30 de minute de mers pe jos 
Cateodata mai alerg, mai ies cu rolele, sar coarda.. 


2. Ce sporturi practicati si cat de des?

Pana nu demult, timp de vreo 2 ani am jucat volei de 4 ori pe saptamana . INSANITY

3. Daca ar fi sa facem o intalnire sportiva (si blogosferica) la ce meciuri v-ati baga?

 M-as baga la tenis si la volei. Poate si la un fotbal.






Si.. leapsa se pune in miscare la cei care au spor la scris .

duminică, 20 aprilie 2014

Paste fericit !

Revin dupa mult timp in care nu am scris.. Mereu se intampla asta dar voi v-ati obisnuit cu mine.

O data cu SARBATORILE PASCALE apar si kilogramele in plus, iar pe langa acestea greata,stare de balonare,etc.


STIU ca e greu sa rezistam drobului bine copt , carnii bine rumenite, oualelor rosii si cozonacului pufos .
STIU.

Dar pentru a nu ramane cu kilograme in plus si stari naspa dupa sarbatori.. va propun urmatoarele:

 BEA APA inainte de a rontai ceva.Setea este confundata adesea cu senzatia de foame.

→  regula 10 minute . Inainte de rontaiala asteapta 10 minute.Atat dureaza momentul de pofta.

 In aceste minute poti face orice activitate.

   NU lasa farfuria goala ! mananca doar 2 treimi din portie.

→  NU exagera cu alcoolul , caci acesta este o sursa de calorii.
100 ml vin - 85 cal
0,33 l bere-150 cal


→  NU manca pe fuga , ci mesteca bine 

Cam atat ar fi de zis.

Nu uita! Zambeste ! Esti frumoasa si puternica.





sâmbătă, 1 februarie 2014

INSANITY.

Ce este INSANITY ?

Programul Insanity este un antrenament intensiv, dedicat intregului corp si creat de expertul in fitness Shaun T.


Programul are doua parti  si promite o schimbare uriaasa in viata ta. 

In prima luna, ai parte de 5 antrenamente de cardio diferite, lucrand 6 zile pe saptamana, aproximativ 30 – 40 de minute în fiecare zi. 

Se incepe cu FIT TEST-ul ce are rolul de a iti masura capacitatile fizice.Acesta,se repeta o data la doua saptamani, timp in care chiar iti poti vedea progresele tinand  evidenta numarului de exercitii facute la fiecare test.

Luna a doua începe cu 4 noi antrenamente de aproximativ 45 de minute.







Cei care au  practicat acest program  spun ca au slabit intre 15 si 30 de kg in doar cateva luni. 

Parerea mea? 

Este un antrenament DUR. foarte DUR. INTENS si se lasa cu multa transpiratie, oboseala : 




Urmez programul de 9 zile si rezultatele se vad putin..O sa revin in a 15-a zi sa va spun rezultatele fit test-ului.

O sa las mai jos cateva poze cu rezultatele celor ce au urmat INSANITY : 






MERITA INCERCAT !




marți, 17 decembrie 2013

Pierde o masura la haine in 4 saptamani !

inarmeaza-te cu multa vointa si hai la drum.

SAPTAMANA 1. Începe dimineata cu un pahar mare de apa si ordoneaza-ti mesele.Fa miscare cel putin 20 minute pe zi .Mergi,danseaza,urca scari..

SAPTAMANA 2. Renunta la cafeaua de dimineata. inlocuieste-o cu ceai verde.
Introdu in alimentatie fructe,legume,orez.evita biscutii,patiseria,prajituri.
cina sa nu fie foarte consistenta si obisnuieste-te sa mananci cu 2 ore inainte de culcare.
alege 2 zile din saptamana in care sa faci miscare timp de 1 ora,arzand calorii si intarind musculatura.

SAPTAMANA 3- saptamana de detoxifiere.consuma la micul dejun..fructe,legume..la pranz -supe.ciorbe. iar la cina-salate.

SAPTAMANA 4. mesteca de cel putin 20ori inainte sa inghiti și ia desertul inainte de masa.


Acum, simte-te bine .Bucura-te de obiceiurile bune pe care le-ai deprins !

miercuri, 2 octombrie 2013

Fii in forma cu FITBALL !

A o minge de fitball ?

 Perfect.Eu am.. o folosesc pe post de scaun ..!!! DAR.. m-am gandit s-o reintroduc in antrenamentul meu b-)

 Cu ajutorul ei, poti face o gramada de exercitii care te vor ajuta :


  • sa iti tonifici corpul mai repede 
  • sa arzi grasimi
  • sa reduci celulita 
  • sa previi osteoporoza 
  • sa te relaxezi 


Exercitiile fitball au durata zilnica intre 10 minute si maxim 1 ora. 
Rezultatele se vad relativ repede, chiar dupa primele antrenamente.


Mai jos va las cateva video-uri dupa care lucrez eu :

http://www.youtube.com/watch?v=9vDIBd_GYmA


http://www.youtube.com/watch?v=8hGn9unSFbA


http://www.youtube.com/watch?v=ChRgTA2toC0


http://www.youtube.com/watch?v=H4uQ2hw7b4o


" Sufar acum..apoi voi trai ca un campion ! "






more at: http://femina.ro/fii-in-forma-cu-fitball--80051.html#sthash.hPAjY39d.dpuf
Cu ajutorul ei, poti face o gramada de exercitii interesante, care te vor ajuta sa iti tonifici corpul mai repede - See more at: http://femina.ro/fii-in-forma-cu-fitball--80051.html#sthash.hPAjY39d.dpuf